מה זה ליד

יצירת לידים ראשי

מה זה ליד

יצירת לידים באיכות גבוהה

מהם לידים ולמה הם חשובים?
ליד הוא לקוח פוטנציאלי שהביע עניין בשירות או במוצר שלך במישרין או בעקיפין. עבור עסקים המסתמכים על צמיחה מתמדת במכירות ורכישת לקוחות חדשים, לידים משמשים כמנוע הצמיחה. לפיכך, הבנת מהו לידת איכות והטכניקות השונות ליצירתם היא חיונית להצלחה.
ניתן ליצור לידים דרך ערוצי רכישה שונים בחינם ובתשלום. עם זאת, השגת לידים בלבד אינה מספיקה. הליד צריך להפוך בסופו של דבר ללקוח משלם. לפיכך, איכות לידים משפיעה מאוד על שיעורי ההמרה וההכנסה הפוטנציאלית.
לאחר קבלת ליד, צוות המכירות העסקי מעריך את ההפניה כדי לקבוע את הסבירות להמרה ללקוח על סמך פרמטרים שונים של ניקוד. ללידים בעלי פוטנציאל גבוה נוצר קשר מיידי על ידי צוות המכירות ולידים בעלי פוטנציאל נמוך מטפחים באמצעות אוטומציה שיווקית עד שהם מוכנים למכירות.

לידים קרים - לידים חמים?

ניתן לסווג לידים כקרים או חמים, בהתאם לרמת כוונת הלקוח והעניין שהביעו. לדבר זה קיימת משמעות רבה על פוטנציאל ההמרה של לידים:


לידים קרים

  • כוונת קנייה או עניין ברמה נמוכה(מועטת)
  • הליד נבנה באמצעות קמפיינים שיווקיים עקיפים
  • פוטנציאל שיעור המרה נמוך יותר

לידים חמים

  • הלקוח הראה כוונת קנייה ועניין
  • בירור ישיר לגבי מוצר/שירות
  • מסר פרטי התקשרות בטופס הלידים הרלוונטי
  • פוטנציאל שיעור המרה גבוה יותר


לידים חמים מוכנים יותר למכירות ודורשים פחות מאמץ להמרה בהשוואה ללידים קרים. לפיכך, טכניקות יצירת לידים יעילות שואפות לייצר לידים חמים יותר.

יצירת לידים

דרכים פופולריות לייצר לידים איכותיים

מספר טכניקות מובילות ליצירת לידים לעסק

  1. Email Marketing – אימייל מרקטינג
    שליחת מיילים ללקוחות קיימים עם הצעות מותאמות אישית והצעות למכירה צולבת כדי ליצור מהם יותר לידים. צריך לוודא שכותרות הנושא משכנעות בדוא"ל והמלצות רלוונטיות על סמך היסטוריית הרכישות.

  2. חדר ומיקוד של גולשים בנכסי המדיה
    שימוש נכון ב-Google Analytics כדי לזהות מבקרים באתר המגלים עניין אך לא ממירים. מקד וטרגט מחדש את המבקרים הללו באמצעות מודעות גוגל/פייסבוק עם הצעות מיוחדות ללכידת לידים.

  3. גישה חינם לתקופת ניסיון
    הצע נסיונות חינם לתקופת זמן למבקרים באתר כדי לחוות את השירותים שלך ממקור ראשון. זה משכנע אותם לספק פרטי יצירת קשר הדרושים ליצירת ליד

  4. וובינרים / הרצאות מקוונים
    ארח וובינרים / זום מקוונים בחינם המיועדים לקהל שלך שמטרתם לספק ידע וערך מוסף ולא למכור בגלוי. הדרך להשגת הלידים הינה על ידי דרישת הרשמה כדי להשתתף בסמינרים מקוונים אלה.

  5. קודי קופון-הנחה
    הצב הצעות קוד קופון באתר/מודעות המובילות מבקרים לדפי נחיתה לממש אותם. אתם יוצרים בעצם "תמריץ" לגולשים לספק פרטים ליצירת קשר כאן כדי ליהנות מהנחות.

  6. תחרויות/מתנות בחינם
    תחרויות ומתנות בחינם הפתוחות לקהל היעד שלך בתמורה לפרטי התקשרות לבניית רשימות לידים וצינורות מכירות עתידיים.

  7. מעורבות במדיה חברתית
    נצל את הכוח של פלטפורמות המדיה החברתית כדי ליצור אינטראקציה עם הקהל שלך. השתתף באופן פעיל בשיחות, השב להערות ושתף תוכן בעל ערך. מעורבות זו לא רק בונה אמון במותג אלא גם מעודדת משתמשים לספק את פרטי הקשר שלהם.

  8. צ'אטבוטים לאינרקציה מיידית עם הגולשים
    הטמע צ'אטבוטים באתר שלך כדי לספק אינטראקציה מיידית עם מבקרים. כלים אשר יוצרו במיוחד על ידיד בינה מלאכותית ואלה יכולים לענות על שאילתות, לאסוף מידע משתמש ולהדריך לידים פוטנציאליים במשפך המכירות.

  9. שדרוג תכנים
    שפר את הפוסטים והמאמרים בבלוג שלך עם שדרוגי תוכן. הצע משאבים להורדה כגון רשימות ביקורת, תבניות או מדריכים מורחבים בתמורה לכתובות דוא"ל של מבקרים. אסטרטגיה זו מוסיפה ערך לתוכן שלך תוך לכידת לידים.

  10. תוכן שיתופי
    שתף פעולה עם משפיענים, מומחים בתעשייה או עסקים משלימים כדי ליצור תוכן בעל ערך. גישה שיתופית זו מרחיבה את טווח ההגעה שלך ומושכת קהל רחב יותר, ומגדילה את הסבירות ללכידת לידים.

  11. מיקוד וטרגוט נכון על פי מיקום גיאוגרפי
    התאמת קמפיינים שיווקיים  על סמך מיקומים גיאוגרפיים. מיקוד גיאוגרפי מאפשר לך להתאים אישית תוכן והצעות לאזורים ספציפיים, ולהגדיל את הרלוונטיות והמעורבות עבור לידים פוטנציאליים באזורים אלה.
שילוב הטכניקות המפורטות לעיל מספקים לכם גיוון ושינוי גישה, ובכך אתם תגיעו לקהל רחב יותר על מנת למקסם את הפוטנציאל שלכם ללכוד לידים באיכות גבוהה.

שתפו

פוסטים נוספים

כל עסק צריך לידים - מבט אל המסך

כל עסק צריך לידים

לידים – המנוע לשגשוג העסק דמיינו לעצמכם גן שופע מפוצץ בפרחים תוססים. כדי לשגשג, פרחים אלה זקוקים לאור שמש, מים וחומרים מזינים. בעולם העסקים, לידים

דילים לעסקים

לידים לעסקים

לידים לעסקים – הגדלת קהל לקוחות ומחזורי מכירות בנוף הדינמי של עסקים עכשוויים, השאיפה לצמיחה בת קיימא הובילה ארגונים לחקור אפיקים חדשניים לרכישת לקוחות. בסביבה

שלחו לנו הודעה